Тест ПДР
Білет №9
Тести ПДР України online
ПОЧАТИ ТЕСТ
Під час руху поза населеним пунктом ременями безпеки можуть не пристібатися:
2.3. Для забезпечення безпеки дорожнього руху водій зобов'язаний:
в) на автомобілях, обладнаних засобами пасивної безпеки (підголовники, ремені безпеки), користуватися ними і не перевозити пасажирів, не пристебнутих ременями безпеки.
Дозволяється не пристібатися особі, яка навчає водінню, якщо за кермом учень.
2.3. Для забезпечення безпеки дорожнього руху водій зобов'язаний:
в) на автомобілях, обладнаних засобами пасивної безпеки (підголовники, ремені безпеки), користуватися ними і не перевозити пасажирів, не пристебнутих ременями безпеки.
Дозволяється не пристібатися особі, яка навчає водінню, якщо за кермом учень.
2.3. Для забезпечення безпеки дорожнього руху водій зобов'язаний:
в) на автомобілях, обладнаних засобами пасивної безпеки (підголовники, ремені безпеки), користуватися ними і не перевозити пасажирів, не пристебнутих ременями безпеки.
Дозволяється не пристібатися особі, яка навчає водінню, якщо за кермом учень.
2.3. Для забезпечення безпеки дорожнього руху водій зобов'язаний:
в) на автомобілях, обладнаних засобами пасивної безпеки (підголовники, ремені безпеки), користуватися ними і не перевозити пасажирів, не пристебнутих ременями безпеки.
Дозволяється не пристібатися особі, яка навчає водінню, якщо за кермом учень.
2.3. Для забезпечення безпеки дорожнього руху водій зобов'язаний:
в) на автомобілях, обладнаних засобами пасивної безпеки (підголовники, ремені безпеки), користуватися ними і не перевозити пасажирів, не пристебнутих ременями безпеки.
Дозволяється не пристібатися особі, яка навчає водінню, якщо за кермом учень.
ДАЛІ
ПЕРЕВІРИТИ
РЕЗУЛЬТАТ
Чи дозволено Вам виконати обгін одиночного транспортного засобу, що рухається зі швидкістю 30 км/год. з увімкненим синім проблисковим маячком?
3.4. Забороняється здійснювати обгін і випередження транспортних засобів з увімкненими проблисковими маячками синього і червоного або лише червоного кольору та зеленого або синього і зеленого кольору і супроводжуваних ними транспортних засобів (колони), а також рухатися по суміжних смугах із швидкістю колони або займати місце в колоні.
3.4. Забороняється здійснювати обгін і випередження транспортних засобів з увімкненими проблисковими маячками синього і червоного або лише червоного кольору та зеленого або синього і зеленого кольору і супроводжуваних ними транспортних засобів (колони), а також рухатися по суміжних смугах із швидкістю колони або займати місце в колоні.
ДАЛІ
ПЕРЕВІРИТИ
РЕЗУЛЬТАТ
Про що попереджає даний дорожній знак?
1.3.2 «Декілька поворотів». Ділянка дороги з двома і більше розташованими один за одним небезпечними поворотами: 1.3.2 – з першим поворотом ліворуч.
1.3.2 «Декілька поворотів». Ділянка дороги з двома і більше розташованими один за одним небезпечними поворотами: 1.3.2 – з першим поворотом ліворуч.
1.3.2 «Декілька поворотів». Ділянка дороги з двома і більше розташованими один за одним небезпечними поворотами: 1.3.2 – з першим поворотом ліворуч.
ДАЛІ
ПЕРЕВІРИТИ
РЕЗУЛЬТАТ
Такою вертикальною дорожньою розміткою позначають:
Вертикальна розмітка 2.1 позначає торцеві частини штучних споруд (парапетів, опор освітлення, шляхопроводів та ін.)
Вертикальна розмітка 2.1 позначає торцеві частини штучних споруд (парапетів, опор освітлення, шляхопроводів та ін.)
ДАЛІ
ПЕРЕВІРИТИ
РЕЗУЛЬТАТ
Коли водієві необхідно припинити подавання сигналу світловим покажчиком повороту, виконуючи маневр?
9.4. Подавати сигнал покажчиками повороту або рукою належить завчасно до початку маневру (з урахуванням швидкості руху), але не менш як за 50-100 м у населених пунктах і за 150-200 м поза ними, і припиняти негайно після його закінчення (подавання сигналу рукою слід закінчити безпосередньо перед початком виконання маневру).
9.4. Подавати сигнал покажчиками повороту або рукою належить завчасно до початку маневру (з урахуванням швидкості руху), але не менш як за 50-100 м у населених пунктах і за 150-200 м поза ними, і припиняти негайно після його закінчення (подавання сигналу рукою слід закінчити безпосередньо перед початком виконання маневру).
9.4. Подавати сигнал покажчиками повороту або рукою належить завчасно до початку маневру (з урахуванням швидкості руху), але не менш як за 50-100 м у населених пунктах і за 150-200 м поза ними, і припиняти негайно після його закінчення (подавання сигналу рукою слід закінчити безпосередньо перед початком виконання маневру).
ДАЛІ
ПЕРЕВІРИТИ
РЕЗУЛЬТАТ
Чи правильно водій, який знаходиться ліворуч, виконує поворот праворуч?
10.4 Перед поворотом праворуч та ліворуч, у тому числі в напрямку головної дороги, або розворотом водій повинен завчасно зайняти відповідне крайнє положення на проїзній частині, призначеній для руху в цьому напрямку, крім випадків, коли здійснюється поворот у разі в'їзду на перехрестя, де організовано круговий рух, напрямок руху визначено дорожніми знаками чи дорожньою розміткою або рух можливий лише в одному напрямку, установленому конфігурацією проїзної частини, дорожніми знаками чи розміткою.
10.4 Перед поворотом праворуч та ліворуч, у тому числі в напрямку головної дороги, або розворотом водій повинен завчасно зайняти відповідне крайнє положення на проїзній частині, призначеній для руху в цьому напрямку, крім випадків, коли здійснюється поворот у разі в'їзду на перехрестя, де організовано круговий рух, напрямок руху визначено дорожніми знаками чи дорожньою розміткою або рух можливий лише в одному напрямку, установленому конфігурацією проїзної частини, дорожніми знаками чи розміткою.
ДАЛІ
ПЕРЕВІРИТИ
РЕЗУЛЬТАТ
Рухаючись по дорозі, водій виявив перешкоду для руху. Як він повинен вчинити в такій ситуації?
12.3. У разі виникнення небезпеки для руху або перешкоди, яку водій об'єктивно спроможний виявити, він повинен негайно вжити заходів для зменшення швидкості аж до зупинки транспортного засобу або безпечного для інших учасників руху об'їзду перешкоди.
12.3. У разі виникнення небезпеки для руху або перешкоди, яку водій об'єктивно спроможний виявити, він повинен негайно вжити заходів для зменшення швидкості аж до зупинки транспортного засобу або безпечного для інших учасників руху об'їзду перешкоди.
12.3. У разі виникнення небезпеки для руху або перешкоди, яку водій об'єктивно спроможний виявити, він повинен негайно вжити заходів для зменшення швидкості аж до зупинки транспортного засобу або безпечного для інших учасників руху об'їзду перешкоди.
ДАЛІ
ПЕРЕВІРИТИ
РЕЗУЛЬТАТ
У якому місці водію червоного автомобіля дозволено зупинити транспортний засіб на дорозі в населеному пункті?
15.3. У населених пунктах зупинка і стоянка транс­портних засобів дозволяються на лівому боці дороги, що має по одній смузі для руху в кожному напрямку (без трамвайних колій посередині) і не розділена розміткою 1.1, а також на лівому боці дороги з одностороннім рухом.
15.3. У населених пунктах зупинка і стоянка транс­портних засобів дозволяються на лівому боці дороги, що має по одній смузі для руху в кожному напрямку (без трамвайних колій посередині) і не розділена розміткою 1.1, а також на лівому боці дороги з одностороннім рухом.
15.3. У населених пунктах зупинка і стоянка транс­портних засобів дозволяються на лівому боці дороги, що має по одній смузі для руху в кожному напрямку (без трамвайних колій посередині) і не розділена розміткою 1.1, а також на лівому боці дороги з одностороннім рухом.
ДАЛІ
ПЕРЕВІРИТИ
РЕЗУЛЬТАТ
На якому малюнку показано нерегульоване перехрестя?
16.1. Перехрестя, де черговість проїзду визначається сигналами світлофора чи регулювальника, вважається регульованим. На такому перехресті знаки пріоритету не діють. У разі вимкнення світлофора або його роботи в режимі миготіння сигналу жовтого кольору та відсутності регулювальника перехрестя вважається нерегульованим і водії повинні керуватись правилами проїзду нерегульованих перехресть та установленими на перехресті знаками пріоритету.
16.1. Перехрестя, де черговість проїзду визначається сигналами світлофора чи регулювальника, вважається регульованим. На такому перехресті знаки пріоритету не діють. У разі вимкнення світлофора або його роботи в режимі миготіння сигналу жовтого кольору та відсутності регулювальника перехрестя вважається нерегульованим і водії повинні керуватись правилами проїзду нерегульованих перехресть та установленими на перехресті знаками пріоритету.
16.1. Перехрестя, де черговість проїзду визначається сигналами світлофора чи регулювальника, вважається регульованим. На такому перехресті знаки пріоритету не діють. У разі вимкнення світлофора або його роботи в режимі миготіння сигналу жовтого кольору та відсутності регулювальника перехрестя вважається нерегульованим і водії повинні керуватись правилами проїзду нерегульованих перехресть та установленими на перехресті знаками пріоритету.
16.1. Перехрестя, де черговість проїзду визначається сигналами світлофора чи регулювальника, вважається регульованим. На такому перехресті знаки пріоритету не діють. У разі вимкнення світлофора або його роботи в режимі миготіння сигналу жовтого кольору та відсутності регулювальника перехрестя вважається нерегульованим і водії повинні керуватись правилами проїзду нерегульованих перехресть та установленими на перехресті знаками пріоритету.
ДАЛІ
ПЕРЕВІРИТИ
РЕЗУЛЬТАТ
Чим повинні керуватися водії під час проїзду даного перехрестя?
8.3. Сигнали регулювальника мають перевагу перед сигналами світлофорів та вимогами дорожніх знаків і є обов'язковими для виконання.
8.3. Сигнали регулювальника мають перевагу перед сигналами світлофорів та вимогами дорожніх знаків і є обов'язковими для виконання.
8.3. Сигнали регулювальника мають перевагу перед сигналами світлофорів та вимогами дорожніх знаків і є обов'язковими для виконання.
ДАЛІ
ПЕРЕВІРИТИ
РЕЗУЛЬТАТ
У чому повинен переконатися водій при під'їзді до будь-якого залізничного переїзду?
20.2. Під'їжджаючи до переїзду, а також починаючи рух після зупинки перед ним, водій зобов'язаний керуватися вказівками і сигналами чергового по переїзду, положенням шлагбаума, світловою та звуковою сигналізацією, дорожніми знаками і дорожньою розміткою, а також переконатися в тому, що не наближається поїзд (локомотив, дрезина).
20.2. Під'їжджаючи до переїзду, а також починаючи рух після зупинки перед ним, водій зобов'язаний керуватися вказівками і сигналами чергового по переїзду, положенням шлагбаума, світловою та звуковою сигналізацією, дорожніми знаками і дорожньою розміткою, а також переконатися в тому, що не наближається поїзд (локомотив, дрезина).
20.2. Під'їжджаючи до переїзду, а також починаючи рух після зупинки перед ним, водій зобов'язаний керуватися вказівками і сигналами чергового по переїзду, положенням шлагбаума, світловою та звуковою сигналізацією, дорожніми знаками і дорожньою розміткою, а також переконатися в тому, що не наближається поїзд (локомотив, дрезина).
ДАЛІ
ПЕРЕВІРИТИ
РЕЗУЛЬТАТ
Яких заходів безпеки зобов'язаний вжити водій транспортного засобу, що перевозить вантаж, перед початком руху, а також під час руху?
22.2. Водій перед початком руху зобов'язаний перевірити надійність розташування і кріплення вантажу, а під час руху – контролювати це, щоб запобігти його падінню, волочінню, травмуванню супроводжуючих осіб чи створенню перешкод для руху.
22.2. Водій перед початком руху зобов'язаний перевірити надійність розташування і кріплення вантажу, а під час руху – контролювати це, щоб запобігти його падінню, волочінню, травмуванню супроводжуючих осіб чи створенню перешкод для руху.
22.2. Водій перед початком руху зобов'язаний перевірити надійність розташування і кріплення вантажу, а під час руху – контролювати це, щоб запобігти його падінню, волочінню, травмуванню супроводжуючих осіб чи створенню перешкод для руху.
ДАЛІ
ПЕРЕВІРИТИ
РЕЗУЛЬТАТ
Як надати першу медичну допомогу при стенокардії (біль у серці) в дорозі?
ДАЛІ
ПЕРЕВІРИТИ
РЕЗУЛЬТАТ
За наявності якої несправності заборонено подальший рух на транспортному засобі під час дощу або снігопаду?
31.6. Забороняється подальший рух транспортних засобів, у яких:
в) під час дощу або снігопаду не працює склоочисник з боку розміщення керма;
31.6. Забороняється подальший рух транспортних засобів, у яких:
в) під час дощу або снігопаду не працює склоочисник з боку розміщення керма;
31.6. Забороняється подальший рух транспортних засобів, у яких:
в) під час дощу або снігопаду не працює склоочисник з боку розміщення керма;
ДАЛІ
ПЕРЕВІРИТИ
РЕЗУЛЬТАТ
Під час руху якою ділянкою дороги дія сильного бічного вітру найбільш небезпечна?
Основи безпеки руху.
При русі по відкритій місцевості водій, пристосовуючись до постійної дії бічного вітру, витримує обрану ним траєкторію руху транспортного засобу. У момент виїзду з лісу на відкрите місце водій повинен підготуватися до можливого відхилення транспотного засобу від заданої траєкторії через несподіваний вплив бокового вітру.
Основи безпеки руху.
При русі по відкритій місцевості водій, пристосовуючись до постійної дії бічного вітру, витримує обрану ним траєкторію руху транспортного засобу. У момент виїзду з лісу на відкрите місце водій повинен підготуватися до можливого відхилення транспотного засобу від заданої траєкторії через несподіваний вплив бокового вітру.
Основи безпеки руху.
При русі по відкритій місцевості водій, пристосовуючись до постійної дії бічного вітру, витримує обрану ним траєкторію руху транспортного засобу. У момент виїзду з лісу на відкрите місце водій повинен підготуватися до можливого відхилення транспотного засобу від заданої траєкторії через несподіваний вплив бокового вітру.
ДАЛІ
ПЕРЕВІРИТИ
РЕЗУЛЬТАТ
Гальмівний шлях на дорозі одразу після дощу:
Коментар експерта: головна небезпека при русі в дощ - погіршення зчеплення коліс з дорогою. Коефіцієнт зчеплення на мокрих дорогах зменшується в 1,5-2 рази, що погіршує стійкість автомобіля, а головне - різко збільшується гальмівний шлях. Особливо небезпечні асфальтобетонні дороги, покриті брудом або мокрим листям, коли зчеплення шин з дорогою ще більше зменшується.
Коментар експерта: головна небезпека при русі в дощ - погіршення зчеплення коліс з дорогою. Коефіцієнт зчеплення на мокрих дорогах зменшується в 1,5-2 рази, що погіршує стійкість автомобіля, а головне - різко збільшується гальмівний шлях. Особливо небезпечні асфальтобетонні дороги, покриті брудом або мокрим листям, коли зчеплення шин з дорогою ще більше зменшується.
Коментар експерта: головна небезпека при русі в дощ - погіршення зчеплення коліс з дорогою. Коефіцієнт зчеплення на мокрих дорогах зменшується в 1,5-2 рази, що погіршує стійкість автомобіля, а головне - різко збільшується гальмівний шлях. Особливо небезпечні асфальтобетонні дороги, покриті брудом або мокрим листям, коли зчеплення шин з дорогою ще більше зменшується.
ДАЛІ
ПЕРЕВІРИТИ
РЕЗУЛЬТАТ
В якій послідовності повинні бути дії водія при перестроюванні?
9.4. Подавати сигнал покажчиками повороту або рукою належить завчасно до початку маневру (з урахуванням швидкості руху), але не менш як за 50-100 м у населених пунктах і за 150-200 м поза ними, і припиняти негайно після його закінчення (подавання сигналу рукою слід закінчити безпосередньо перед початком виконання маневру).
9.4. Подавати сигнал покажчиками повороту або рукою належить завчасно до початку маневру (з урахуванням швидкості руху), але не менш як за 50-100 м у населених пунктах і за 150-200 м поза ними, і припиняти негайно після його закінчення (подавання сигналу рукою слід закінчити безпосередньо перед початком виконання маневру).
9.4. Подавати сигнал покажчиками повороту або рукою належить завчасно до початку маневру (з урахуванням швидкості руху), але не менш як за 50-100 м у населених пунктах і за 150-200 м поза ними, і припиняти негайно після його закінчення (подавання сигналу рукою слід закінчити безпосередньо перед початком виконання маневру).
ДАЛІ
ПЕРЕВІРИТИ
РЕЗУЛЬТАТ
Що з переліченого нижче відповідає терміну «видимість у напрямку руху»?
ДАЛІ
ПЕРЕВІРИТИ
РЕЗУЛЬТАТ
Необхідною умовою при огляді Вас на предмет алкогольного сп'яніння на місці зупинки транспортного засобу є:
"ІНСТРУКЦІЯ про порядок виявлення у водіїв транспортних засобів ознак алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння" п. 2. Огляд на стан алкогольного сп'яніння водія транспортного засобу здійснюється поліцейськими, які мають спеціальні звання. 6. Огляд на стан сп'яніння на місці зупинки транспортного засобу проводиться в присутності двох свідків. Не можуть бути залучені як свідки поліцейські або особи, щодо неупередженості яких є сумніви.
"ІНСТРУКЦІЯ про порядок виявлення у водіїв транспортних засобів ознак алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння" п. 2. Огляд на стан алкогольного сп'яніння водія транспортного засобу здійснюється поліцейськими, які мають спеціальні звання. 6. Огляд на стан сп'яніння на місці зупинки транспортного засобу проводиться в присутності двох свідків. Не можуть бути залучені як свідки поліцейські або особи, щодо неупередженості яких є сумніви.
"ІНСТРУКЦІЯ про порядок виявлення у водіїв транспортних засобів ознак алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння" п. 2. Огляд на стан алкогольного сп'яніння водія транспортного засобу здійснюється поліцейськими, які мають спеціальні звання. 6. Огляд на стан сп'яніння на місці зупинки транспортного засобу проводиться в присутності двох свідків. Не можуть бути залучені як свідки поліцейські або особи, щодо неупередженості яких є сумніви.
"ІНСТРУКЦІЯ про порядок виявлення у водіїв транспортних засобів ознак алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння" п. 2. Огляд на стан алкогольного сп'яніння водія транспортного засобу здійснюється поліцейськими, які мають спеціальні звання. 6. Огляд на стан сп'яніння на місці зупинки транспортного засобу проводиться в присутності двох свідків. Не можуть бути залучені як свідки поліцейські або особи, щодо неупередженості яких є сумніви.
ДАЛІ
ПЕРЕВІРИТИ
РЕЗУЛЬТАТ
У транспортному потоці найбезпечніше рухатися зі швидкістю:
Основи безпеки руху. У щільному потоці транспортних засобів рух зі швидкістю, більшою чи меншою швидкості потоку, небезпечно і може сприяти виникненню аварійної ситуації. Швидкість потоку, як правило, не збігається з гранично допустимої для Вас швидкістю.
Основи безпеки руху. У щільному потоці транспортних засобів рух зі швидкістю, більшою чи меншою швидкості потоку, небезпечно і може сприяти виникненню аварійної ситуації. Швидкість потоку, як правило, не збігається з гранично допустимої для Вас швидкістю.
Основи безпеки руху. У щільному потоці транспортних засобів рух зі швидкістю, більшою чи меншою швидкості потоку, небезпечно і може сприяти виникненню аварійної ситуації. Швидкість потоку, як правило, не збігається з гранично допустимої для Вас швидкістю.
ДАЛІ
ПЕРЕВІРИТИ
РЕЗУЛЬТАТ
Жах!
Жодної вірної відповіді
ПРОЙТИ ЩЕ РАЗ
Вже краще
Продовжуй вивчати ПДР
ПРОЙТИ ЩЕ РАЗ
Вже краще
Продовжуй вивчати ПДР
ПРОЙТИ ЩЕ РАЗ
Вже краще
Продовжуй вивчати ПДР
ПРОЙТИ ЩЕ РАЗ
Вже краще
Продовжуй вивчати ПДР
ПРОЙТИ ЩЕ РАЗ
Тест завершено!
Ти майстер, i готовий до здачi екзамену

< НАСТУПНИЙ БIЛЕТ >
ПРОЙТИ ЩЕ РАЗ