Новини

Машина не завелася, які можливі причини

Причин чому мотор не подає ознак життя безліч, а іноді одна проблема тягне за собою іншу, і відразу складно розібратися чому машина перетворилася в нерухомість. Ми розберемо найчастіші причини в цілому нюансів.

Стартер. Стартер - це невеликий електродвигун, який передає колінчастого валу крутний момент, необхідний для займання палива.

Якщо після повороту ключа (або натискання кнопки старту двигуна) нічого не відбувається або лунають нехарактерні клацання, то швидше за все проблема в стартері. Іноді він починає працювати тільки після декількох невдалих спроб повороту ключа, або крутить двигун дуже повільно, хоча акумулятор заряджений.

Причини через які не заводиться машина в цьому випадку можуть бути різними: від зносу щіток або підшипників до окислилися контактів і замикання проводки. На місці ви зможете перевірити тільки контакти від акумулятора, і сам акумулятор - може бути він вийшов з ладу. Решта краще довірити фахівцям. Вартість ремонту залежить від того, що сталося зі стартером. Може бути його вдасться полагодити або доведеться замінити цілком.

Генератор або акумулятор. Якщо в двох словах, то генератор - це пристрій, що перетворює частину енергії двигуна в накопичений заряд акумулятора. Несправний генератор Неможливо зарядити телефон (або заряджає недостатньо) акумулятор, у якого не вистачає заряду, щоб запустити стартер. Старий акумулятор погано тримає заряд і швидко розряджається, особливо на морозі. Зазвичай проблема в чомусь одному.

Акумулятор може бути розряджений «в нуль» і тоді стартер не буде крутитися, а панель приладів не включиться. Якщо напруга ще є, то машина попередить вас про розрядженою батареї піктограмою на панелі приладів. Автомобіль може завестися після того як його «прикурити» від іншого, але ви відчуєте, що генератор заряджає акумулятор в півсили і після стоянки в машині знову немає «струму».

Якщо генератор зламався, то єдина дорога - в сервіс. До речі, перевірте ремінь генератора, якщо знаєте, де він розташований. Можливо, проблема в ньому. Якщо бачите, що його обірвало, замовляйте евакуатор. В сучасних моторах на цьому ремені працює система охолодження і двигун можна перегріти, якщо поїхати своїм ходом. Стару батарею під силу замінити самому, попередньо перевіривши надійність контактів на клемах і лінію проводів від генератора до акумулятора.

Свічки запалювання. Двигун може не заводитися через відкладення на свічах через які вони працюють некоректно або зовсім не дають іскру. Зазвичай таке відбувається з вини палива поганої якості. Ще варіанти: знос електрода або свічкового роз'єму.

Система подачі палива. Може бути несправний паливний насос - згорів або проблеми з проводкою. Само по собі це пристрій рідко ламається. Найчастіше так буває через звичку їздити «на парах», заливаючи в бак мінімум. Паливні насоси охолоджуються, «купаючись» в паливі, а якщо його мало, то перегріваються і працюють на знос.

Інша причина: пошкоджено паливний шланг. В цьому випадку в машині зазвичай пахне пальним. Іноді сильно засмічений паливний фільтр, який перестає бути елементом, що фільтрує і перетворюється в заглушку.


ЕБК.Електронний блок керування двигуном може бути несправний - через це запустити двигун не виходить. Часто таке буває, коли коробка ЕБУ в корозії і контакти на платі всередині пошкоджені. У деяких моделях машин блок управління конструктивно невдало розташований. Він починає іржавіти через пару років експлуатації, а потім починаються проблеми з пуском мотора. Єдиний спосіб допомогти автомобілю - відвезти його в сервіс на перевірку. Сюди ж додамо проблеми з сигналізацією, яка може заблокувати автомобіль через який-небудь помилки.

Так як автомобіль - складний пристрій, що складається з безлічі елементів, то слабких місць може бути безліч.

Перерахуємо інші можливі проблеми через які машина може не заводитися:

  • недостатній тиск в циліндрах;
  • негерметичність проводів запалювання;
  • несправні датчики положення коленвала, распредвала, холостого ходу, кисню;
  • проблеми з ланцюгом або ременем ГРМ;
  • несправність котушки запалювання;
  • або банально скінчилося паливо, а ви не помітили, або бреше показник його рівня.