Новини

Як заводити машину на механіці

У більшості автошкіл навчають рушати з місця на одному тільки зчепленні, що в умовах міста не є достатнім.

В даному випадку необхідно приводити автомобіль у рух швидко, щоб ззаду вас ніхто не підганяв, чи сигналив фарами, мовляв, давай їдь швидше. Для цього, крім зчеплення, необхідно рушати з місця ще і за допомогою газу.

Якщо рухатися з місця тільки на одному зчепленні, то машина в цьому випадку поїде, але тільки по рівній дорозі, де немає ям, виступів та інших перешкод.

Зараз ми детально розглянемо весь процес запуску двигуна і приведення автомобіля в рух.

1. Для початку переводимо перемикач швидкостей в нейтральну позицію. Робиться це для того, щоб мотор вашого транспортного засобу був відключений від трансмісії.

2. Домогтися цього можна також і іншим способом - вижиманням педалі зчеплення (крайня з лівого боку). У будь-якому випадку для уникнення ситуації, коли автомобіль котиться вниз, необхідно тримати в натиснутому стані гальмівну педаль або використовувати гальмо стоянки (ручник).


3. Далі в замок запалювання вставляється ключ і повертається в напрямку руху стрілки годинника. Відразу загоряються лампочки, індикатори і підсвічування на панелі приладів (значить, запалювання включилося). Ключ слід провернути до упору, поки не запуститься стартер.

Дана деталь, за умови, що ви використовуєте повністю справний автомобіль в нормальних температурних умовах, працює лише пару секунд до запуску вже самого двигуна.

Для тих, хто не знає, як влаштований автомобіль, пояснимо, що стартером називають електричний мотор високої потужності, що працює від акумуляторної батареї, який при обертанні запускає сам двигун, як газовий, так і працює на бензині або дизелі.

4. При запуску двигуна можна відпустити ключ, який потім провернеться до положення запалювання.

5. Якщо у вас сучасний автомобіль з кнопкою запуску, то в такому випадку ключ запалювання провертається, система запалювання включається, далі можна натиснути на пускову кнопку і система автоматично включає мотор.

6. Потім перемикається на першу передачу, ногу ставимо на гальмівну педаль, відпускаємо ручне гальмо, додаємо 1500 оборотів (натискаємо на педаль газу), пріотпускать зчеплення до моменту сутички (до моменту, коли транспортний засіб починає їхати вперед).



7. Якщо машина рушила з місця, то нога на педалі зчеплення завмирає і далі не піднімається. Краще виконати такі маніпуляції кілька разів, щоб відчути момент сутички зчеплення. Машина стоїть на одному місці, ви піднімаєте ногу зі зчеплення, машина починає рухатися, нога завмирає, поки машина не проїде пару метрів. Потім зчеплення можна відпускати далі.


Всі ці маніпуляції ми провели на автомобілі Форд Fusion з механічною коробкою передач. Спочатку ми встановили наш транспортний засіб на нейтральну передачу і на гальмо стоянки.

Далі ми вижали зчеплення, провернули ключ у замку (система запалювання включилася), поставили ногу на педаль гальма (щоб автомобіль, бува, не покотився назад), зняли автомобіль з ручного гальма, встановили першу передачу, відпустили гальмо, додали 1500 оборотів (натисканням на газ) і пріотпустіть зчеплення до моменту сутички зчеплення.

Машина поїхала, нога, що знаходиться на зчепленні, завмерла. Після проїзду транспортним засобом 3-4 метрів ми далі відпустили зчеплення. На газ ми продовжували натискати для підтримки встановлених спочатку 1500 оборотів.

На закінчення слід зазначити, що не потрібно довго утримувати зчеплення при його сутичці, інакше диск зчеплення буде повністю прилягати до механізму зчеплення, і буде прокручуватися, створюючи додаткове навантаження на сам механізм.

Також не варто давати надто великі обороти (4000-5000 оборотів), що також є помилкою. У цьому випадку, коли движок буде на межі, а зчеплення в положенні полусцепленія (сутички зчеплення), в салоні машини може з'явитися запах горілого зчеплення, яке після цього підлягає заміні. А це задоволення не з дешевих.